vrijdag 8 november 2013

Verbouwingsdrang

En zo begon ik met de sloop van 3 huizen. 
Stuk voor stuk sloopte ik ze, want het roze was inmiddels wit geworden en ik keek er al even tegenaan. Toe aan iets nieuws.
Oh wacht, ik sloopte natuurlijk niet zomaar 3 huizen. Nee, de huizen in mijn vensterbank.

Maar goed, toe aan iets nieuws. 
Had ik al eens gezegd dat ik van Pinterest hou? Nou bij deze dan (nogmaal).
Ik hou van Pinterest.
In mijn mapje Masking Tape, pinde ik een tijd geleden een foto van een mooie hanger gemaakt van Masking tape.
Dat ging ik erop plakken, want Masking Tape op het raam vind ik toch wel erg leuk. 
Overigens gebruik ik de Masking Tape van MT, aangezien deze ook mooi blijft zitten als je de ramen moet wassen. Gewoon met je natte lap eroverheen, de trekker eroverheen halen en de plekjes die nat blijven even droogmaken met een zeem :)

De tape lijkt 's avond ook heel mooi licht te geven door de lantaarnpaal die er van buiten op schijnt.
Helaas is het me niet gelukt om dat mooi op de foto te krijgen.



Fijn weekend allemaal!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten