dinsdag 10 december 2013

Afmaken wat nog niet af is...

Dat is mijn eindejaars voornemen. 
Ik wil honderdduizend dingen en ik begin ook met veel, maar dat afmaken. Daar gaat het nog wel eens mis.
Neem bijvoorbeeld mijn Groovy Ghan deken. Ik begon vorig jaar.
Hoe groot hij moest worden had ik nooit bedacht van te voren. In ieder geval groot genoeg om er lekker mee op de bank te hangen. 
Ik haakte me een ongeluk en ineens stopte dat. Gewoon geen zin meer. 
Vorige week vond ik het genoeg geweest. Hij moest af. 
En zo maakte ik hem eindelijk af. Het duurde 2 avonden, maar het voelt heel fijn. Heel rustgevend.

Ik kreeg een tijde geleden een hele mooie lap oranje leer van Liza van Confettilab (http://www.confettilab.blogspot.nl). Ze deelde ze uit via haar blog en ik wilde heel graag een mooie hoesje maken voor om mijn zonnebril.
Ook dat bleef steeds liggen. Ik wilde zo graag, maar het kwam er maar niet van. 
Ook deze maakte ik vorige week af en ook al is hij nog niet helemaal naar wens en ga ik nog een poging wagen met het overige stuk leer, ik ben weer blij!

Ik noemde in een eerdere blogpost dat ik op zoek was naar een etagère. 
In het mooie 'Happy Huis' boek zag ik een prachtige oplossing om mijn kookboeken een mooie plekje in huis te geven. 

En terwijl ik dingen afmaakte, begon ik ook weer met iets nieuws. 
Het zit gewoon in me. Ik kan het ook niet helpen.
Ik zag mijn bolletjes wol liggen en dacht aan een lekkere, lange en warme sjaal. En tadaaa, het begin is er.
Zou ik mijn eindejaars voornemen goed kunnen uitvoeren om in 2014 lekker opnieuw te beginnen op freubel gebied?

Groetjes,
Joyce



Geen opmerkingen:

Een reactie posten