donderdag 25 september 2014

Snorfestival en On Fire!

Het Snorfestival. Ik hoorde en las er overal wat over.
Aangezien wij de avond ervoor naar Jacqueline Govaert in Paradiso zouden gaan, kocht ik geen kaarten in de voorverkoop.
(Jacqueline Govaert was echt helemaal wauw! Wat een energie! Wat een stem! En Wauw, Paradiso! Laatste keer dat ik er kwam toen hadden De Heideroosjes er hun 12,5 jarig jubilieum. Maar goed, ik zit inmiddels aan mijn uitroeptekentax in een blog en ik dwaal heel erg af )

Terug naar het Snorfestival. 
Ik deed mee aan een giveaway op het blog van Silly Old Suitcase en won 2 kaarten. Hieperdepiep!
Met onze ogen nog op half 7 door de avond ervoor, gingen we op weg naar Camping De Lievelinge.
Wat hebben we een geweldig leuke middag gehad.
De kinderen vermaakten zich bij de zweefmolen en Circus Snor, die ze al kenden van het zomerfeest op school.


Ondertussen snuffelde ik bij de kraampjes en boeken uiteraard.
Kort van te voren las ik dat het boek van Madame Charlotte gelanceerd zou worden die dag, On Fire, het grote bbq boek voor vrouwen (en mannen).
Iedereen die ons een beetje kent weet dat we ontzettend van bbqen houden. Bij een enkel zonnestraaltje gaat hij aan. Of bij een vuurpijl, want bbqen met oud en nieuw kan ook prima!

We proefden op  het Snorfestival de venkelworstjes met zure kool en cidermosterd en ooooooo, wat smulden we ervan. Dus het boek ging mee naar huis.


Ik houd van koken en van kookboeken en al helemaal als het boek zelf mooi is. De plaatjes, de kaft, de teksten bij de recepten. Heerlijk om te lezen en te kijken.



En dat heeft dit boek. Ik kan niet wachten om er iets uit te gaan maken, vooral omdat de venkelworstjes zo lekker waren, maar ook kon ik niet wachten om het door te bladeren.



Verrassend genoeg staan er ook drankjes in die je op de bbq of op een vuurtje kan maken in de herfst bijv.. vuurtje aan en een warm drankje erbij, heerlijk toch? (nu moet ik natuurlijk wel nog even op zoek naar zo'n geweldig theepot voor op het vuur)
Dus mensen, steek de bbq aan, of het nou herfst, winter, lente of zomer is, en geniet!


oh en pssst, mocht je het nog niet gezien hebben op Twitter, Facebook of Instagram, ik mocht bloggen voor Visit Denmark. Lees hier mijn blog!

1 opmerking: