zondag 4 januari 2015

Post uit Denemarken!

Een gelukkig en gezond 2015! **

Soms zie je ineens van die hele mooie dingen. Dingen waar je niet naar op zoek was, maar ze toch ineens ergens opduiken en ze niet meer uit je hoofd verdwijnen.
Een tijd geleden kwamen er op de twitter account van Visit Denmark hele mooie posters van Vissevasse voorbij.
Posters van steden in Denemarken of mooie posters van Noorwegen of Zweden, maar ook New York, Berlijn, Londen en Parijs hebben ze in hun collectie.
Ik was verliefd.
Sprookjesachtig, maar tegelijkertijd ook strak.



De zoektocht naar een verkooppunt in Nederland begon, maar helaas, er is nog niemand die deze mooie posters verkoopt.
Samen met mijn moeder en mijn zusje, die ze ook prachtig vinden, bestelden we ze direct in Denemarken.

Ik koos voor Odense.
De stad waar ik vroeger als kind al kwam en de weg nog wist toen ik er 5 jaar geleden voor het eerst met mijn eigen kinderen kwam.
De stad heeft een plekje in mijn hart.
Op de poster staan het Hans Christian Andersen huis en het lelijke eendje afgebeeld. 



Ik kocht ook nog 2 prints op kaart formaat.
De kleuren zijn zo mooi, terwijl ik normaal gesproken niet zou kiezen voor het donkerbruin.
Nog even op zoek naar lijstjes en dan gaan deze een mooi plekje krijgen in de keuken.



Ik ben nog aan het schuiven met de poster. 
Waar hangt hij nou het mooist?
Maar ik kon mijn enthousiasme niet bedwingen om deze pareltjes met jullie te delen!
Mocht je trouwens nog op zoek zijn naar een gave sticker voor op je auto of caravan, die hebben ze ook! http://vissevasse.dk/collections/auto-sticker

**Het plan was dat ik jullie al eerder een gelukkig nieuwjaar zou wensen compleet met een, soort van, jaaroverzicht op 30 december. Maar eerlijk gezegd nam de kerstvakantie het compleet over. 
We luierden, rusten uit, snoepten tot we geen boe of bah meer konden zeggen en buikten uit op de bank. Kortom, een geslaagde kerstvakantie!

1 opmerking: